Idol - Robert Hanna

Ni kanske vet vem Robert Hanna är, sjunger otroligt fint och dansar gryymt. Han var med i Idol iallafall. Han har 2 yngre bröder. Ninos (21) och Jimmy Hanna (17). Båda dom kan också sjunga otroligt fint.
Robert bor i london just nu. Han brukar komma hit lite då och då. Men när han kommer hit är det inte semester. Då jobbar han hårt med Ninos. Men med vad? Musiken? Jag har faktiskt hört att dom håller på med ett album eller något sånt(?) Jag har hört deras låtar, några av dom. Otroliga! Grymma! Fina! Klicka här för att lyssna på Idol Robert Hannas musik.
De ska också göra en musik video. Det fick jag höra av Jimmy Hanna. Vet inte när men det kommer :) Jimmy är en kompis som jag känt sen 7. Han bor i jakobsberg, Järfälla. Vi har gjort en låt tsm "Jimmy Hanna ft Ale - I love you truely much". Har inte lagt upp den än i youtube men den kommer snart:)

Aja det var all info jag hade för tillfället. Jag skriver mer när jag fått mer info!

/Ale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0