Älskar dom alla!<3



Ruggig - Älskar dom alla



Här finns en snubbe som jag diggar fett mycket, iallafall den här låten. Jag hörde den typ i slutet av 2006 när jag gick i 7:an, fattar inte att jag kommer ihåg! "Ruggig" är hans artist namn.
Låten är så otroligt underbar, man mår bara bra över att lyssna på den. And I don't know about you but, när jag hör texten då tänker jag på alla olika tjejer jag har haft och hur olika dom är :P
Men det jag blir chockad över är att han säger "..fula, fina, svarta, vita men för mig är dom lika för jag älskar dom alla.." Då tänker jag, det är inte vem som helst som skriver om fula tjejer, vanligtvis bara om fina, sexig kropp, måste kunna skaka rumpan jag venne vad :S Så där finns en till anledning, HE DON'T GIVE A FUCK!

En grym lååt råder er till att lyssna på den :)

 


Kommentarer
Postat av: Ala a.k.a New Girl

en av mina favoritlåtar genom tiiiderna! :)

2010-08-01 @ 13:24:35
URL: http://swaggerific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0