Låtar som jag rekomenderar varmt!

1. Airplanes - B.o.B ft. Hayley Williams

Allt är bra med denna låt! Det dom vill komma fram till är att dom saknar gammla tiderna och de vil göra allt för att ha det som förut! otroligt grymma!

2. Allt vi gjort - Stor & Danja

Jag älskar låten! Stor's verser e så grymma! och utan Danja skulle det inte va lika bra! SÅ GRYMMA

3 Imperfectly Perfekt - PatoPooh & Ricky

Låten är bra som fan! Han gör video hela tiden! Väntar bara tills Patos och Ricky's Ep kommer :D

4. Love the way you lie - Eminem Rihanna

Jag diggar inte Eminem värsta mycket, men han överaskade mig den här gången! lyssna på den!

5 . Längesen - Petter

Petter gjorde en feeet "come back" HAN E TUNG! och jag vet inte varför jag gillar "längesen". Jag tror det är för handlingen. Han hade en tjej sen något hände och hon flytta å saker. Det han vill säga med låten är att kärleken kan finnas kvar fast det gått så lång tid. Lyssna bara på den!



Sen undandtag på Medina - Sagoland.

Den kommer alltid att vara i min topplista! Jag tror att det är dom som är dom bästa i sverige utan tveka! Det kör all slags musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0