Min mamma

Min mamma hon e de bästa jag har. Hon e mitt allt, vet inte om ni tycker likadant (?)
Jag har tänkt noga och jag vill göra en låt till alla mammor. Hur bra dom är, att dom egentligen vill bara att en ska må bra. Massor tycker bara att dom e jobbiga, men varför? jo svaret är för att dom bestämmer mycket och dom vill inte att barnet ska råka ut för nått dåligt. Dom brukar vanligtvis ringa barnen mycket också. Frågar ''vart är ni?'' osv. Tänk er i hennes position, hur tror ni hon mår när ni e ute hela natten? Hon e orolig... Därför måste man uppskatta vad man har och vad man får av sin mamma! Tänk efter! Älska er mamma

Så därför skriver jag en låt om henne. Det finns ingen som ska kunna ta hennes plats!

Jag har redan börjat lite med den, håll utkiik.

/Ale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0