Så fin. Underbar låt


Medina - Så fin

Så otrolig grym låt! Det är sveriges bästa rappare utan tveka.

Lyrics.

Hon för sig så fin när hon rör sig
Hon e så fin hon berör mig
Hon e så fin hur är det mäjligt att gud skapat nått så fint: som dig 


Mamma, du bar mig runt i 9 månader
du gav mig liv
Jag kollar på ett gammalt kort på dig
du var så fin
och än idag de e även
fast det tog sin tid
när din bror gick bort så såg jag
hur svag du blev
sätt dig fri och väckla ut dina vingar mamma
för du e ängla lik, hos mig finns det ingen annan
som jag ser upp till som jag gör till dig
och när ingen ville lyssna var du den ända där som hörde mig
så jag dör för dig
och se dig kämpa glöd
för jag vet vad du går igenom varje natt
du e mitt ända stöd
och jag har aldrig skämts
över dom problem som du bär på
som gör dig matt
finns ingenting som går upp mot och höra ditt skratt
så elegant du för dig runt med en sån självdistans
och för en ständig kamp mot alla din män som stack
men jag e kvar om mamma känner sig ensam i natt
men än tacksam för allt de du nånsin gjort
jag ser min pappa tar mig med till någon konstig ort
ännu ett splittrat hem
men de så blir
i mina ögon e du ändå alltid fin mamma ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0