text skrivarn

Jag träffa en kompis idag stan, har inte träffa honom på länge. Han berätta till mig om att han var nyss me Carlito och dom spela in en video, tungt! Vet inte om det var hans video men hörde att massor med sköna rappare var med o grejer. Han berätta också att han skriver texter också, han e grym, har sett hans texter förut. Jag skulle vilja lägga upp en av hans låtar, men måste prata med honom först.. Aja han hade hört att jag uppträde och saker, det är bra! Fortsätt och sprid :) "Det är skönt att se hur kompisar blir stora/ håller på" det var det han sa. Jag vet inte om han har kvar sin blogg men han hade en iaf. Skulle vilja hjälpa honom som fan, för han vill verkligen, man ser det. Om du ser det här skriv t mig på facebook, jag kan fixa in dig i BlueLine studio som liggeer i Rådmans som ägs av Chorizo Records där du kan köra din grej.
Just holla at me!

/Ale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0