The Voice Of Hip Hop n RnB? WRONG

Allt med att the voice är hip hop och RnB är skiiiiit snack! Nu spelar dom vad som helst! Rock låtar ''Pink - So What'' ''Fire Flies - Owl city'' ''Stop and stare'' I mean dude wtf?. Den var bra när den kom ut, då vare verkligen bara hip hop och RnB men nu är det bara skiiiit musik! Nu kommer aldrig en rapp låt fram lixom.. och när det kommer en blir man ju fett glad och höjer den på direkten haha. Jag menar, det finns ju redan NRJ och Rix FM om man vill lyssna på de andra(?) jag säger inte att det är dålig musik, det jag vill säga är att dom har fel musik. Dom snackar massor med skit också, vem fan vill höra när dom snackar? Hit the music! De gillar folket annars kan dom fan lyssna på P3. Haha som jag vanligtvis brukar säga, dra pungen i gruset om ni ska hålla på så fyfan! Men asså jag kan ju absolut inte vara själv om det här?


/Ale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0