Vad händeer!

Fixat bloggen nu! Så ni vet är det inte som gaybloggen eller nått, det ska bara vara om musik (svensk hip hop).
Varför jag gör det är för att jag håller själv på med musik.
Min bror och massor med kompisar också.

Ska snart lägga upp en låt som jag gjort, min första seriösa om vi säger så.
Gjorde massa med skit musik när jag var yngre, men man blir bättre för varje dag.

Frstn så heter jag ''Ale'' och kör inga förortsrapp, nt min grej.
Jag brukar vilja att sprida kärlek och massor med glädje.
Har hållt på nu i snart 2 år.
Rappar med Lilo, chrillou, pato och har rappat med Julle
(Vägen ut)                          

hoppas ni gillar de jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0