Vart än du är

Det här är min FÖRSTA seriösa vart än du är! Det är en kärleks låt och beatet e taget från internet. Jag skrev den för 2 år sedan men spelade in den för ett år sedan.




Du är vacker du är fin i mina drömmar vill jag vara förevigt i
vara med dig föralltid
inte släppa taget, vill bara ligga med dig själv uppe på taket
mysa hela dagen
bara du och jaG
önskar att det ska hända varje dag
men det jag har e otur
för det är över mellan oss, du och jag var uno
men nu är vi dos, nu är jag bara en ensam shuno
som ångra allt han gjorde
omöjlig kärlek som romeo och julia
lilla minsta misstaget bam borta
all vår kärlek och det vi inte hann att göra
jag lovar att jag skulle kunna döda
för att få chansen och bara göra allt vi inte hann
blir glad om jag får vara din man för en kväll
 får min dröm att bli sann för en kväll
lyssna på den här texten om du inte schtår än.

Du finns kvar du finns i mitt hjärta
försvinn inte det finns ett annat sätt att
fortsätta det hära, tvingar inte dig
vill bara ha dig nära, nära
Förlåt om jag sårade
det var inte meningen det var föritiden
jag var dum och du var besviken,
precis som romeo julia, det var ju lik den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0